pátek 7. prosince 2012

Špagety s bazalkovým pestem a tofu

Pesto jsem ráda neměla, protože se do něj přidává nejčastěji česnek, ten my doma nemůžeme.. ale v DM jsem našla od Alnatura skvělé pesto - bazalkové, které v sobě nemá ani česnek a dokonce ani sýr.. a chutná výborně jen tak.. Taky jsem poprvé vyzkoušla tofu, koupila jsem natural v DMku, poprvé jsem ho nemarinovala přes noc, ale jen okořenila a opekla na troše olivového oleje, a nebylo nijak výrazné, druhý den jsem nechala přes noc marinovat v omáčce Shoyu a olivovém oleji a chuť byla opravdu hodně výrazná, takže zlatá střední cesta bude nejlepší..,


Suroviny:

špaldové špagety Alnatura  
bazalkové pesto Alnatura
olivový olej, sůl
tofu natural 
sojová omáčka Shoyu, tymián, pepř

Postup:

1) Špagety dám vařit do vroucí vody s olivovým olejem a lžičkou soli.
2) Tofu,  které se přes noc marinovalo ve směsi olivového oleje a sojové omáčky s tymiánem pomalu opékám na nepřilnavé pánvi dozlatova. (Se sojovkou šetřete, já dala poprvé málo a podruhé až moc..chce to tak akorát, tofu opravdu všechno  nasaje do sebe).
3) Hotové špagety smíchám s cca 3 lžičkama pesta a podávám s nakrájenými kousky tofu.

Žádné komentáře:

Okomentovat