pondělí 3. prosince 2012

Čokoládový dortík s kokosem a mandlemi

Výborný dortík, který lze připravit na mnoho způsobů, rozkrájet na mini kousky, nechat vcelku jako dort, či koláč.. ozdobit dle chuti.

Suroviny:

200 g kvalitní hořké čokolády 
100 g kokosového tuku
150 g pravého másla 

3 celá vejce
6 lžic třtinového vanilkového cukru
2 lžíce pravého BIO kakaa
1 hrnek špaldové celozrnné mouky
1 lžička vinného kamene (nebo prášku do pečiva)
celé mandle, kokos


Postup:

1) Čokoládu jsem nalámala na kousky a nechala rozpustit s kokosovým tukem a máslem.
2) Vajíčka ušlehám s cukrem do pěny a pomalu přidávám rozpuštěnou čokoládu.
3) Pak přidám mouku s práškem do pečiva a kakaem, promíchám.
4) Nakonec lehce vmíchám co nejvíce celých mandlí (já měla tak 60 g) a trochu kokosu (použila jsem sušené plátky).
5) Dát na plech nebo do formy, péct při 180 stupních cca 30 minut. Je sušší, to já mám ráda.. povrch krásně křupe...


 


 

Žádné komentáře:

Okomentovat